Автоматичен диагностичен скенер OBD2, код четец Vgate VGATE VS890
град София, област София
Автоматичен диагностичен скенер OBD2, код четец Vgate VGATE VS890 мултиезиково меню автоматичен диагностичен скенер OBD2 цвят: черен
Марка: VGATE;
Модел: VS890;
Температура на опериране: 56 градуса;
Захранване: 12 волта;
Поддържани езици: испански, португалски, корейски, японски, италиански, иврит, немски, френски, фински, английски, холандски, датски и китайски;
Устройството напълно съответства на: ISO 15031, съвместимо с SAE J1979;
Напълно функционални режими $ 01 и $ 09: да;
Поддържа голям брой превозни средства: 70 производители.
DTC: включва общи (P0, P2, P3, B0, U0 и C0) и специфични за производителя (P1, P3, B1, B2, U1 и C1, C2, ) кодове.
Цветове: скарлет, тъмно синьо, перлено синьо, зелено-синьо, черен металик, оранжево‘
LCD дисплей: 3-инчов, висок контраст (текстът се чете дори при силна слънчева светлина).
Материали на изработка: ABS + PC Engineer Plastic Housing (преминал 6-метров тест за свободно падане);
Боя: безвредна, защитена от избледняване;
Корпус с гумирано покритие от каучук: защита от хлъзгане, мръсотия, вибрационни влияния;
Преминал тестове за ЕМI / ЕМС: да;
Висококачествена клавиатура с покритие от защитен филм: с 6 ключа PET (3M безвредно лепило);
Сертификати за качество: CE, FCC, RoHs;
Поддържани протоколи:
SAE J1850 PWM;
SAE J1850 VPW;
ISO9141;
KWP FAST INIT;
KWP 5BAUD INIT;
CAN 11BIT 500K;
CAN 29BIT 500K;
CAN 11BIT 250K;
CAN 29BIT 250K;
CAN_USER1 11B 125K;
CAN_USER1 29B 125K;
CAN_USER2 11B 50K;
CAN_USER2 29B 50K;
Пълен CAN BUS съпорт за нови автомобили;
11 битов и 29 битов CAN;
Възможност за комуникиране с множество ECU системи.
Функционалности:
Поддържа ръчно въвеждане на DTC проверка;
Прочитане на кодове за грешки;
Изчистване на грешки в компютъра;
Поток от данни;
Стоп кадър за запазване на грешките (като скрийншот);
I / M готовност;
Тестови мониторинг на кислорода;
Провеждане на тестове „он-борд“;
Тест на компонентите;
Информация за превозното средство;
Съществуващи модули;
Различни мерни единици;
Състояние на емисиите, изпускани в околната среда;
Възможност за преглед на всички грешки;
Преглед на запазените грешки;
Преглед на грешките, сложени в режим на изчакване;
Подробна помощна информация;
Способност за определяне на вероятната причина за DTС;
Нулиране на MIL предупредителната светлинка за двигателя - тази операция ще изтрие всички DTC, „замразени“ данни, данни за кислородните сензори и ще възстанови IM мониторите и MIL.