back to top

Курс Офис Асистент - за 20 вечери покрива всички базови компютърни умения, компютърна грамотност

Курс Офис Асистент - за 20 вечери покрива всички базови компютърни умения, компютърна грамотност
image_2
image_3
image_4
image_5
image_6
image_7
image_8
image_9
image_10
Обява №
6508881
Обява от
Цена
720 лв.
Местоположение

Център, град Пловдив, област Пловдив, (Виж Център на картата)
Място на обучение
Присъствено при учителя
Актуализирана вчера. Валидна още 48 дни.
Допълнителна информация

Безплатно към курса получавате 1600 минути видео уроци, 200 задачи и учебници 220 страници!
Цената е крайна, без изненади или допълнителни такси. Ако пропуснете занятие, го наваксвате със следващата група безплатно!
Преподавателя е сертифициран от Microsoft, с доказани знания и умения. MOS Master.
Записване без капаро, по телефон.
Интензивен курс Офис Асистент, мениджър, деловодител покрива всички необходими компютърни умения и дигитална компетентност за длъжности Технически секретар, Офис асистент, Мениджър средно ниво или Организатор деловодител. За всеки, който се нуждае от удостоверение за компютърна грамотност.
Продължителност: 20 дни в 10 седмици

Подходящ за всеки, който работи в офис или търси по-добра работа като офис асистент, мениджър, специалист продажби, финансист, счетоводител, касиер, офис организатор и др. Подходящ за всяко ниво мениджъри, организатори, деловодители и секретари. За всеки, който се нуждае от удостоверение за компютърна грамотност.

След курсът ще можете да управлявате цялостната организация на документи и формуляри в офиса. Ще създавате и редактирате сложни документи в Word със стилове, сложни формати и списъци, както и шаблони и формуляри за перфектна организация на фирмените документи. Ще можете да създавате таблици в Excel за пресмятане или анализ на данни, следене на дати и задачи, диаграми и да ги копирате в другите Microsoft Office продукти. Чрез PowerPoint ефективно ще създавате корпоративни презентации и отчети, а с Outlook ще комуникирате и ще организирате времето. Освен знания ще придобиете и самочувствие за работа с последната версия на Office.

Програма на курса

1. Организация на офис и документооборот
Техническо обслужване и обработка на офис документация и осигуряване връзка с всички организационни единици. Организационна подготовка на документи, формуляри и подръжка на дневници за комуникация и кореспонденция. Подръжка на картотека, фирмени бази данни и документооборот. Създаване и следене на графици, събития и контакти. Приложение на Office 2016 в организиране на фирмената информация, документация и комуникация.

2. Въведение в компютрите и Компютърна сигурност
Устройство на компютъра. Хардуер, Софтуер. Как да се грижим за компютъра си, профилактика. Периферни устройства, принтер, скенер. Инсталиране на програми. Аспекти на компютърната сигурност. Загуба на информация. Вируси и троянски коне. Антивирусна програма и как да се грижим за нея. Вируси във Facebook и Skype и как да се пазим от тях.

3. Операционна система Windows
Windows, работен екран, програми, прозорци. Инсталиране на програма и премахване на програма. Стартиране на програма по различни начини. Организация на файлове и папки. Копиране и местене на файлове и папки. Организация на документите и бързо намиране на информация в компютъра с вградената търсачка. Архивиране и компресиране на файлове. Работа с облак и локален компютър. Прехвърляне на файлове от един компютър на друг.

4. Интернет и електронна поща
Свързване към интернет. Вируси и троянски коне, защита. Търсене на информация, документи и снимки в Интернет. Ресурси и услуги, налични в Интернет. Оторизиране чрез парола и акаунт. Избор на парола и сигурна парола. Защо трябва да сменяме паролата си често? Комуникация чрез електронна поща и чат програми. Отдалечена работа чрез програми за достъп до компютър през интернет. Оператор на компютър.

5. Въведение в Word
Текстообработка с Microsoft Word. Версии на програмата, Microsoft Office. Настройка работния екран на Word, интерфейс и управление. Запазване на файл и отваряне на съществуващи файлове. Как да настроим екрана за да ни е удобно за работа?

6. Въвеждане и форматиране на текст
Настройка на листа. Въвеждане, форматиране и редактиране на текст. Клавиатурни подредби и писане на латиница и кирилица. Правописна проверка и автоматична корекция и добавяне на елементи. Принципи за правилно въвеждане и оформяне на документите в Microsoft Word. Как да пишем бързо. Текстообработка и делова кореспонденция. Форматиране на текст и форматиране на абзац. Форматиране и финализиране на документи.

7. Microsoft Word ефективно форматиране със стилове
Microsoft Office, версии, работа с облак. Microsoft Word. Създаване и редактиране на документи. Шаблони. Форматиране на символи и параграф. Настройка на лист. Работа със стилове, създаване и редактиране на стил. Прилагане на готови стилове. Отпечатване. Създаване на съдържание на документ. Визуализиране на стиловете и макет на документа.

8. Специални обекти в Word
Номерация на страниците и постоянни заглавия в листовете. Долен и горен колонтитул. Вмъкване, редактиране и изтриване на елементи в постоянните заглавия. Графични обекти - снимки и рисунки. Вмъкване на графични обекти от Интернет или файл. Манипулиране на графични обекти - редактиране и форматиране на снимки.

9. Таблици в Word
Приложение на таблици за оформяне на информация и данни в документи. Вмъкване и редактиране на таблица. Изчертаване на таблици и редактиране с писалка. Сложни таблици с обединени клетки. Редактиране с добавяне на редове или колони. Проблеми при работа с таблици.

10. Microsoft Word обекти и инструменти
Създаване на списък. Редактиране на списък. Графични списъци. Форматиране на таблици и рамки. Редактиране на таблица. Графични обекти и изображения. Оформяне на лист, горен и долен колонтитул, номерация на страниците.

11. Стандартни документи от практиката
Работа с готови документи. Намиране на шаблони или готови документи в интернет. Създаване на стандартни документи от практиката - заявление, записка, доклад, договор, протокол, анекс и др. Редактиране на готови документи. Отпечатване на документи. Режими на печат. Създаване на електронни документи и делова кореспонденция. Съвместна работа с документи между отделни служители. Следене на корекциите и сравняване на документи.

12. Microsoft PowerPoint перфектни презентации
Създаване на презентация, етапи, цели. Избор на дизайн и разположение на обектите. Вмъкване и редактиране на текст и заглавия. Вмъкване на сложни графични обекти, снимки, картини, видео и звук. Намиране на графични изображения в Google и обработка с PowerPoint. Повтарящи се елементи, Master Slide. Анимация и създаване на автоматична презентация. Презентиране.

13. Microsoft Outlook, съвместна работа с Office програмите
Организиране дейността в офиса. Електронна поща. Организиране на календар, събития и съвещания. Работа с контакти, Адресна книга. Автоматизация с Outlook. Съвместна работа с Office програмите. Копиране между отделните програми, съвместно редактиране на документи, права за достъп. Компютърна сигурност, загуба на информация и вируси. Архивиране на информация.

14. Microsoft Excel въвеждане на данни
Интерфейс. Работна книга и работни листове. Въвеждане и редактиране на различни видове данни в клетките. Вмъкване и изтриване на клетки, колони и редове. Запис и отваряне на файл. Форматиране на клетки, видове данни. Създаване на таблица. Създаване на елементарни формули. Пресмятане и анализ с Excel.

15. Microsoft Excel обработка на данни
Формули и функции. Редактиране на формули. Копиране на формули в работен лист. Видове адресация на клетките, клетка константа. Изчисления с проценти, съотношения и търговска отстъпка. Методи на пресмятане на ДДС чрез Excel. Отчитане на печалба и загуба, търговски операции. Пресмятане на валутен курс и превалутиране през различни валути. Оценка на финансови средства.

16. Сложни таблици в Excel
Създаване на сложна таблица със сложни формули и функции. Видове функции в Excel. Използване на повече работни листове. Прехвърляне на данни между работни листове и отделни работни книги. Преместване и копиране на лист. Работа с по-големи обеми данни и таблици. Замразяване на редове и колони в таблицата. Форматиране на таблицата.

17. Microsoft Excel обработка на данни
Създаване и редактиране на диаграми. Видове диаграми, настройка на диаграма. Отпечатване на работен лист и диаграма. Задаване на печатаема област. Добавяне на горен и долен колонтитул. Повтаряне заглавията при печат. Алгоритми за бързо отпечатване на големи таблици в един лист. Работа със списъци от данни. Сортиране и филтриране на данни. Обобщаване на данни с Pivot таблици и диаграми.

18. Microsoft Excel автоматизация на таблици
Следене на информация, какво може Excel да прави сам и как може да следи данни и да сигнализира при промяна или достигане на критични нива. Автоматизация на таблиците чрез условно форматиране и функции. Приложение на условното форматиране при различни видове данни. Използване на логически функции. Сложни функции с вмъкната структура. Комбиниране на функции. Техники за бързо въвеждане и проверка на сложни функции.

Напиши първи коментар Покажи коментарите към обявата
Контакт с подателя
Контакт с подателя на обявата
Мицев център
Изпрати съобщение
Влезте в сайта или се регистрирайте за да може да напишете лично съобщение. Вход в сайта / Регистрация
http://edbg.net
https://ofisakademia.com
Адрес на подателя
област Пловдив, Пловдив, ул. Генерал Гурко 16, първо се обадете по телефона!
Виж на картата на офиса Виж офиса на картата /
Този сайт изпозва бисквитки. Вижте повече