моторен трион резачка за дърва MAKITA EA3201S - 32 кубика, 1.35Kw, оригинал японски 2012г. отличен
град София, област София
За София само лично предаване с тест на място. Изпращам само с ЕКОНТ!!! Изпращам я с малко бензин - излизате пред офиса и я тествате - в обявата съм описал как се пали.
Машината е отлична - всичко работи, пали от раз, не дава да дръпнеш въжето даже, само леко го чукваш нагоре. 32 кубика, 1.35Kw, 1.8Hp. С чисто нова верига! Шината е като нова. Чисто нов въздушен филтър е монтиран. Подаването на газ реагира светкавично, без никакво глъхнене. Пластмасовата врътка за притягане на капака на веригата е счупена - за това съм си направил ключ много по - удобен и по-лесно се сваля и слага капака - дал съм снимка. Врътката се продава и струва 10лв. - https://bashmaistora.bg/drazhka-za-verizhen-trion-makita-prod48399.html Ключът за включване на контакт и смукач/дросела съм го блокирал във винаги включено положение - когато машината работи само го чукваш леко надолу и тя спира, ама после стартираш без да мислиш дърпаш въжето малко и готово, машината е включена винаги. Много икономична машина - харчи много малко. При китайските резачки /ползвал съм такава/ не можеш да насмогнеш с гориво - там то се излива на воля в цилиндъра, просто карбураторът е такъв евтинджос боклук.
Карбураторът е сервизиран - почистен с ново филтърче и нови мембрани и уплътнения, за да няма никакви изненади утре. Стартерът също е ремонтиран - нова зъбчатка и палци и пружини на магнета. По принцип всички машини които продавам са в отлично състояние - правя си ги като за мен, не мога да търпя машина с проблем. Всяка машина я тествам и ако има проблем го отстранявам, или го обявявам в обявата ясно да няма недоразумения.
Освен това за сигурност съм изгорил два резервоара гориво с добавка за почистване на горивната система - карбуратора буталото и цилиндъра - качествена на Wynn”s.
Само лично предаване за София. Изпращам само по ЕКОНТ.
На снимките се вижда всичко.
Проблемът при покупка на резачка втора ръка внос от чужбина е компресията! Там резачките се купуват евтинджос от битаците от сульо и пульо, то няма лошо тя може да е в отлично състояние. Но като я купи сульо си отива в къщи и я тества ама познайте как - сипва бензин без масло, понеже няма такова и като запали се кефи, дава и газ от кеф - ама след 5 минути работа без масло резачката е за боклука - цилиндър и бутало са заминали! Компресията може да се вдигне за да се продаде резачката ама само за да запали като се сипва двутактово масло директно в цилиндъра през отвора за свещта. Това е инфо от интернет, нищо ново не съм измислил.
Цена 425лв. твърда без никакъв коментар!
Машината я купих на търг в интернет от Англия - не е от битаците, понеже имам същата и си я ползвам и я познавам ама отлично, перфектна машина.
Професионален, мощен, бензинов, верижен трион
Двутактов двигател
Прецизно регулиране на маслото чрез фиксиран винт
Вградена верижна спирачка с външно вертикално колело
Антивибрационен дизайн
Двигател: 32 см3
Мощност: 1.35 kW
Капацитет на резервоара за гориво: 400 мл
Капацитет на резервоара за масло на веригата: 280 мл
Дължина на рязане: 35 см
Стъпка на веригата: 3/8”
Тегло: 4.2 кг
Горивна смес 1: 50 при качествено масло, тоест 20мл. масло на литър гориво - Аз лично слагам малко повече масло - на 1 литър 25 мл. защото вече не вярвам в качеството на маслата. Ползвайте само масло за резачки, не каквото Ви падне за двутактови мотори - резачките са високооборотни! Маслото за резачки е по принцип и бездимно.
Дал съм видео как и колко лесно се пали тази резачка.
Студен старт:
Заредете горивната помпа, като я натиснете няколко пъти, докато не
видите гориво в помпата.
Преместете комбинирания превключвател в най-горна позиция (позиция на дросела). Това също задейства и блокировката на половин газ.
Издърпайте ръкохватката на стартера два пъти плавно и равномерно.
ВНИМАНИЕ: Не дърпайте кабела на стартера повече от около
50 см навън и го пуснете обратно бавно на ръка.
Преместете комбинирания превключвател в централна позиция “ON”.
Дръпнете отново плавно и равномерно ръкохватката на стартера. Възможно най-скоро след като двигателят запали, хванете задната дръжка и натиснете спусъка на газта.
ВНИМАНИЕ: Двигателят трябва да се постави на празен ход веднага след стартиране като се натисне дръжката за газта леко да се отблокира. Ако това не бъде направено, съединителят може да се повреди когато спирачката е включена.
Освободете спирачката на веригата ама веднага след като машината запали. Аз никога не включвам спирачката при палене - може да я забравите включена и да прецакате много неща.
Топъл старт:
Както е описано по-горе за студено стартиране, но преди стартиране натиснете комбинирания превключвател нагоре (позиция на дросела) и след това надолу обратно в средната позиция „ON“. Това е само за ангажиране ключалката на половин газ. Ако двигателят не стартира след 2 или 3 издърпвания, повторете цялата процедура за стартиране, както е описано за студен старт.