Нова Полупрофесионална Сондажна машина Car-120CN до 120 метра /сонда за вода/
Нова Полупрофесионална Сондажна машина Car-120CN до 120 метра /сонда за вода/
Цената е с ДДС и гаранция 12 месеца*/**!
(1) Производство и доставка по поръчка до 90 дена морско навло от Китай: 16036 лева с ДДС
(2) Производство и доставка по поръчка до 35 дена жп навло с влак от Китай: + 3000 лева с ДДС валидна до 30.08.2024, актуална цена само при запитване на спедитор.
/*/Гаранция 12 месеца при изпълнение на Опция (2) Техническо обслужване от Ремтехстрой Груп или от оторизиран сервизен център.
/**/Гаранция 6 месеца при неизпълнение на Опция (2) Техническо обслужване от Ремтехстрой Груп или от оторизиран сервизен център.
- За повече яснота и начин на ползване на Сондажна машина Car-120CN, моля заредете видеото на адрес: youtu.be/48LMzmqnoVw
- Други модели сондажни машини предлагани от Сонди Про-Варна, може да видите в страницата ни: tampers.mobile.bg
ХАРАКТЕРИСТИКА:
ЗАДВИЖВАНЕ: Дизелов двигател 22HP (ОПЦИЯ 40HP и 52HP 4 цилиндра двигател)
ЦЯЛО ШАСИ С КОЛЕЛА
ТЕГЛО: 550 КГ
МАКСИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ: 80 ММ-300 ММ
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 120 МЕТРА (водна промивка) ИЗПИТАНО до 80 метра!
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 50 МЕТРА (сух метод с въздушно сондиране с мощни компресори, захранващи пневматичен ударник)
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 30 МЕТРА (сух метод с шнек)
ГАБАРИТ: 800 х 800 х 2700 ММ
ТРАНСПОРТЕН ГАБАРИТ: 1370 Х 900 Х 1420 ММ
ВОДНА ПОМПА: 2.2 КВ
БАЗОВИЯТ КОМПЛЕКТ СЪДЪРЖА 40-МЕТРОВ КОМПЛЕКТ:
- 40 МЕТРА СОНДАЖНА ТРЪБА с диаметър 50MM x 1500ММ
- 1 БР. ГЛАВИ 130 за пробиване на земя
- 1 БР. ГЛАВА 127 ММ за пробиване на скала с твърдосплавни пластини
ОПЦИЯ (1): + 1200 лева с ДДС за 80-МЕТРОВ КОМПЛЕКТ:
- 80 МЕТРА СОНДАЖНА ТРЪБА с диаметър 50MM x 1500ММ
- 1 БР. ГЛАВА 150 CM И 1 БР. ГЛАВА ЗА ПРОБИВАНЕ НА СКАЛИ
ОПЦИЯ (2) Пълно Техническо обслужване (Ремтехстрой Груп): +1500 лева с ДДС, включва пълно обслужване на сондажната машина със западни масла и хидравлично масло по указание на завода съгласно предписания DIN. Зареждане с антифриз и гориво, тест на възли, хидравлика, дизелови двигатели (основен и за движение) и скоростна кутия. Пълна проверка, настройка и тест на механичен съединител. Пълно гресиране на мачта, на сух редуктор (херметизация), на водещи ролки задвижване и други механични възли. Изпълнение: 2-3 работни дни в сервизна база Ремтехстрой Груп - град Варна.
МЕТОДИ НА СОНДИРАНЕ:
Има различни методи на сондиране, но кой е най удачния зависи от терена, дълбочината, диаметъра и други редица фактори.
ВОДНО СОНДИРАНЕ: Най-универсалния и често използван метод е ротационния с промивка, или така нареченото водно пробиване, при него възможностите са най-големи. С този метод могат да се достигнат най-големи дълбочини и сравнително широки отвори на сондажните кладенци, той е и най скъпия на линеен метър поради редица причини по бавна работа, по тежък, по скъпа амортизация и др. Начина на работа при него е следния: ротационно движение на пробивна глава посредством сондажен лост и изкарване на изкопания материал чрез промивка подавана от помпа. Чрез този метод може да се сондира навсякъде.
ВЪЗДУШНО СОНДИРАНЕ: Втори често използван метод е пневмо-ударно сондиране, така нареченото въздушно сондиране, чрез въздух под налягане подаван от голям компресор. Този метод се използва най често при сондиране в скали защото са най устойчиви. Максималната дълбочина която може да се достигне е около 600-700 метра. Много рисков метод, често сондирането по този метод се прекратява поради редица причини: не стабилен отвор, загуба на въздух, попадане в каверна(пещера), засипване на инструмента, попадане на глина, пясък, разлом и др. някои от рисковете могат да бъдат избегнати чрез успоредно подавана метална обсадна колона, която струва доста скъпо на клиента или преминаване на метода с промивка. При него ясно се вижда дебита и дълбочината на който се намира водоносния хоризонт
Друг често използван но силно ограничен метод за сондиране е чрез шнек или кофа. Намира най широко приложение при направата на пилоти които представляват сондажи с голям диаметър достигащи до здрава повърхност с цел предотвратяване на пропадания на пътища, мостове, сгради. Използван и за заздравяване на свлачища и срутища. Вече рядко намира приложение при сондирането за вода поради многото недостатъци които има в тази сфера. Може да копае основно по мекия горен слои на почвата достигне ли скала, по твърда глина, силно водоносен хоризонт някои по голям камък и др. спира. Предимство е големия диаметър който може да направи на сондажа и силно ограничен от към дълбочина максимум 20-30 метра като изключим големите пилот машини достигащи до 60-70 метра.