Офис Мениджър
село Гелеменово, област Пазарджик, (Виж Гелеменово на картата)
ОФИС МЕНИДЖЪР
РЕЗЮМЕ И ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Търсим Кандидат за длъжността Офис Мениджър, отговарящ за Административни, Човешки ресурси и Билетинг въпроси.
Планираните проекти са в сектора на отбраната, гражданския и хуманитарния сектор. Офис мениджърът е отговорен пред компанията за изпълнение/изпълнение на задълженията. По-точно, отговаря за изпълнението/изпълнението на следните задачи:
ОСНОВНИ РЕЗУЛТАТИ/ОБХВАТ НА РАБОТА
• Подгответе и прегледайте работните декларации (SOW), които напълно определят изискваното материално оборудване и/
или услуги;
• Наблюдава работата на работниците/подизпълнителите, за да гарантира, че техническите договорни условия са изпълнени
и предлага допълнителни коригиращи действия, ако/ако е необходимо;
• Анализира технически доклади и резултати от тестове, за да осигури съответствие с техническите и договорни изисквания
и да направи препоръки за по-нататъшни действия;
• Подготовка на кореспонденция, презентации, отчети, запитвания към база данни и статистика според нуждите с помощта
на модерно оборудване и софтуер за автоматизация на офиса;
• Участие в срещи и конференции при необходимост;
• Улесняване на техническите изисквания на процеса на предаване на съответните органи;
• Извършване на оценка и смекчаване на риска, свързан с проекта;
• Познания за обработка на данни за различни оценки на обработката;
• Проучване и анализ на технически данни относно поддръжката на активи за разполагане;
• Предоставяне на статистически данни за състоянието и готовността на оборудването;
• Изготвяне на ежедневни доклади до по-високо ниво на мениджмънт и HR в компанията.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ И ТРУДОВ ОПИТ
• Университетска степен или еквивалентно образование по човешки ресурси, мениджмънт или подобно;
• Работил поне 1+ години в подобни реални проекти;
• Най-малко 3+ години опит в управлението, човешките ресурси или съответната позиция;
• Опит в предоставянето, управлението и поддръжката на осигуряваши нормалния живот услуги;
• Голям опит в отчитането на дейностите;
• Общи познания по логистични услуги;
• Отлични организационни умения;
• Способност за работа в екип при тежки и динамични условия;
• Владение на създаването на технически доклади;
• Опит в администрирането на договори;
• Опит в техническо управление на подобни проекти и/или опит;
• Развит усет за човешки отношения и способност за такт и разбиране към персонала;
• Заемащият длъжността трябва да има поне 3+ години опит като офис и административен мениджър;
• 2+ години опит в широкомащабни отбранителни, граждански и хуманитарни проекти;
• Опит в управлението на активи.
ЕЗИКОВИ КВАЛИФИКАЦИИ
• Кандидатът трябва да владее английски, македонски и/или албански език.
ДРУГИ КВАЛИФИКАЦИИ
• Да притежават валидна шофьорска книжка кат. B;
• Трябва да знае как да използва най-разпространените компютърни софтуерни приложения на Office.