ТРЗ и Личен състав - Целогодишо
Слънчев Бряг, град Бургас, област Бургас, (Виж Бургас на картата)
Валидността на обявата е изтекла преди 40 дни. Възможно е да не е актуална.
работници слънчев брягработа трзработа бургас администрацияцелогодишна работа в слънчев брягработа слънчев бряг
За наш клиент, луксозен 4 звезден хотел сред дюните на Слънчев бряг търси да назначи отговорен служител на позиция ”ЛИЧЕН СЪСТАВ и ТРЗ”
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТА:
- Висше или Средно образование;
- Професионален опит - над 3 години по специалността;
- Работа с компютър по отношение на програмни продукти - ‘‘Word, Exel и ОМЕКС 2000’‘
- Да знае нормативните актове в областта на данъчните, трудовите и осигурителни отношения;
- Да знае основните положения на трудовото и социалното законодателство - нормативните основания за назначаване, преназначаване и освобождаване;
- Да притежава личностни качества на комуниктивност, работа в екип, инициативност
- Основни положения за пенсионното дело и конкретните изисквания за пенсиониране;
- Системи за водене и съхраняване на персонала;
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Ръководи, организира и контролира оформянето на трудово-правните отношения на персонала, съгласно нормативните документи и нормативната база на дружеството;
- Осигурява правилното изискванията по КТ, КСО и Вътрешните правила документи по въпросите на плащане на труда;
- Организира, приема и изготвя необходимите документи, свързани с възникването, протичането и прекратяването на трудовите право отношения в съответствие с трудовото законодателство;
- Изготвя лично досие с всички необходими документи за всеки работник или служител;
- Обезпечава издаването и попълването на трудови книжки с необходимите данни;
- Изготвя справки и удостоверения за различни институции;
- Приема и оформя отчетни документи на труда и работните заплати и изготвя ведомства за тях;
- Приема и начислява болнични листи и други допълнителни начисления, като ежемесечно се предават данни за персонала в НАП и НОИ.
- Спазва правилника за спазване на вътрешния ред;
- Ежедневно приема отчети и парични средства от бар и рецепция и следи за издаването на касови бележки и точно и безпогрешно отчитане;
- Съхранява получените парични средства до предаването им по установения ред;
- Води касова книга по форма и ред за счетоводна документация;
- Проверява фактическата наличност на паричните суми и ценни книжа, ежедневно приключва касова отчетност;
- Спазва трудова финансова дисциплина;
- Лоялност към работодателя;
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- възможност за присъединяване и развитие в екипа на една от доказаните фирми в България;
- Редовни смени; 5 дневна работна седмица през месеците Април и Октомври; 6 дневна работна седмица през месеците Май-Септември; Ноемеври-Март се ползват за отпуски и се работи 1-2 дни седмично (При годишното приключване малко повече);
- отлично възнаграждение плюс ваучери за храна;
- въвеждащо обучение;
- възможност за осигурено настаняване;
-транспорт до работното място;
-изхранване по време на работния сезон;
-целогодишна работа