Всеки месец нова група - Курс Word, Excel, Курс компютърна грамотност, сертификат, безплатен учебник
Център, град Пловдив, област Пловдив, (Виж Център на картата)
Всеки месец стартират една вечерна и една уикенд група. Обадете се сега, за да заявите участие. Записване без капаро по телефон. Залите ни в супер центъра!
Безплатен учебник 100 страници! Безплатно към курса получавате 600 минути видео уроци!
Цената е крайна, без изненади или допълнителни такси. Ако пропуснете занятие, го наваксвате със следващата група безплатно!
Провежда се вечер от 18:30 (10 вечери) или събота и неделя (6 дни) общо 5-6 седмици.
Хорариум: 60 учебни часа = 30 часа присъствено обучение + 30 часа самостоятелна практика.
Подходящ за всеки, който работи в офис или търси по-добра работа като офис асистент, секретар, администратор, мениджър, специалист продажби, финансист, касиер, офис организатор и др. За всеки, който се нуждае от удостоверение за компютърна грамотност.
Учебни материали: отпечатани книжки от 100 страници с теоретичният материал.
Сертификат: на успешно завършилите курса и справили се с всички упражнения се издава валиден в ЕС сертификат. Възможно е издаване на сертификат и на английски език.
Методика на преподаване: интензивно обучение в мултимедийна зала от MCT (сертифициран от Microsoft обучител) с дългогодишен опит, по официалната методика на производителите.
След курсът ще можете да организирате документите в компютъра, професионално да създавате и редактирате документи, да намирате информация в интернет, да отпечатвате и сканирате. Ще можете да попълвате вярно и да създавате таблици за пресмятане в Excel. Ще познавате как се пресмята ДДС и търговска отстъпка и калкулиране на цени в Excel. Освен знания и умения ще придобиете и самочувствие за работа с най-разпространените програми.
Програма на курса
1. Организация на офис и документооборот
Техническо обслужване и обработка на офис документация и осигуряване връзка с всички организационни единици. Организационна подготовка на документи, формуляри и подръжка на дневници за комуникация и кореспонденция. Подръжка на картотека, фирмени бази данни и документооборот. Създаване и следене на графици, събития и контакти. Приложение на Office 2016 в организиране на фирмената информация, документация и комуникация.
2. Въведение в компютрите и Компютърна сигурност
Устройство на компютъра. Хардуер, Софтуер. Как да се грижим за компютъра си, профилактика. Периферни устройства, принтер, скенер. Инсталиране на програми. Аспекти на компютърната сигурност. Загуба на информация. Вируси и троянски коне. Антивирусна програма и как да се грижим за нея. Вируси във Facebook и Skype и как да се пазим от тях.
3. Операционна система Windows
Windows, работен екран, програми, прозорци. Инсталиране на програма и премахване на програма. Стартиране на програма по различни начини. Организация на файлове и папки. Копиране и местене на файлове и папки. Организация на документите и бързо намиране на информация в компютъра с вградената търсачка. Архивиране и компресиране на файлове. Работа с облак и локален компютър. Прехвърляне на файлове от един компютър на друг.
4. Интернет и електронна поща
Свързване към интернет. Вируси и троянски коне, защита. Търсене на информация, документи и снимки в Интернет. Ресурси и услуги, налични в Интернет. Оторизиране чрез парола и акаунт. Избор на парола и сигурна парола. Защо трябва да сменяме паролата си често? Комуникация чрез електронна поща и чат програми. Отдалечена работа чрез програми за достъп до компютър през интернет. Оператор на компютър.
5. Въведение в Word
Текстообработка с Microsoft Word. Версии на програмата, Microsoft Office. Настройка работния екран на Word, интерфейс и управление. Запазване на файл и отваряне на съществуващи файлове. Как да настроим екрана за да ни е удобно за работа?
6. Въвеждане и форматиране на текст
Настройка на листа. Въвеждане, форматиране и редактиране на текст. Клавиатурни подредби и писане на латиница и кирилица. Правописна проверка и автоматична корекция и добавяне на елементи. Принципи за правилно въвеждане и оформяне на документите в Microsoft Word. Как да пишем бързо. Текстообработка и делова кореспонденция. Форматиране на текст и форматиране на абзац. Форматиране и финализиране на документи.
7. Специални обекти в Word
Номерация на страниците и постоянни заглавия в листовете. Долен и горен колонтитул. Вмъкване, редактиране и изтриване на елементи в постоянните заглавия. Графични обекти - снимки и рисунки. Вмъкване на графични обекти от Интернет или файл. Манипулиране на графични обекти - редактиране и форматиране на снимки. Таблици. Вмъкване и редактиране на таблица. Сложни таблици с обединени клетки. Редактиране с добавяне на редове или колони. Проблеми при работа с таблици.
8. Стандартни документи от практиката
Работа с готови документи. Намиране на шаблони или готови документи в интернет. Създаване на стандартни документи от практиката - заявление, записка, доклад, договор, протокол, анекс и др. Редактиране на готови документи. Отпечатване на документи. Режими на печат. Създаване на електронни документи и делова кореспонденция. Съвместна работа с документи между отделни служители. Следене на корекциите и сравняване на документи.
9. Excel
Въведение в интерфейса, въвеждане на данни, видове данни и информация в клетките. Създаване и редактиране на таблица. Вмъкване на редове и колони. Пресмятане с формули и функции за сумиране и статистически анализ. Сложни формули с много действия и функции. Копиране на формули и клетки. Създаване на стандартни таблици за склад, стоки, пресмятане на цени и ДДС. Търговска отстъпка и коефициенти в таблиците. Пресмятане на валутен курс и печалба. Работа с няколко таблици едновременно. Прехвърляне на данни между таблиците. Отпечатване на таблица в Excel.